student diary

Friday, December 31, 2010

tAhNiaH ! !

Hi !! kali ni nak cerita pasal bola. actually, nak ucapkan tahniah buat pasukan bola sepak negara kite ye kerana telah menang 4-2 dengan indonesia baru2 ni...dan sememangnye bola sepak di negara kite mula menunjukkan peningkatan yang sgt2 baik..cewahhh mcm pernah tgk kan kau ayu. mmg la first time aku tgk bola kot sebab sebelum ni aku layan golf je hahaaa gedik kau ..tapi bangga jugak la bila jadi champion kannn. Bagus semua pemain2 negara ni kan bukan sahaja hensem2 tapi sgt2 berbakat..plus dorang ni semua muda2 belaka ala lebih kurang baya2 i u (tapi kental2 ye dorang) suke2 !! mmg time aku tgk tu trngangaa kau mulut aku mcm tak percaye..

ishh..dasatnye ternganga !! huduh la bukan mcm ni ye..lagi comel lagi (ada ke patut).
Tapi aku suke tgk safee sali dgn fahmi...muke dorang chill je tau..walaweyh tergoda seyh bile fahmi tepis tepis tepis dan tepis bola tak masuk dalam goal...hah padan mke kau indon.

fuhh...tgk tu tgk tuuu..mcm apex kan. sudah2 la ayu jangan nak perasaan sangat la kau..



perh...cun melecun la dia nie..muke tak nak ganas je kan. i loike babe. dia tgah berchat dgn aku la tuh...arghh tambah gedik aku.
panas panas... tak pela simpan je angan2 aku tu ...obses pon tak bagus ni
sebab persaingan sgt2 sengit, ada ke patut adik beradik aku pon 2x5 dgn aku.

yeay...safee sali ni mmg player yang bagus sekali..1st time aku tgk dia macam biase2 je tapi superb la..terbaik dari ladang tu aksi dia. suke suke...
baru la negara lain tahu betape power ranger nye kite ni...
ape2 pon aku la ultramen yang bagi laser dkt markus tuhhhhh !!!!
hahaaaaaa
SYABAS UNTUK MEREKA

No comments:

Post a Comment