student diary

Friday, December 31, 2010

4thn lagi saya nak kawen !!

hapy new year..!!! bum..bum..bum apa punya bunyi la. 2011 dah datang...alhamdulilah aku masih berada di muka bumi allah ini :) entri kali ni agak pendek la kot sbb nak wish tahun baru ni je...aku tak wishlist apa2 pon untuk 2011 ni sebab azam tahun2 lepas pon belum lepas2 lagi jadi tak payah pening2 la fikir ayu.
Yang aku nak, semoga tahun 2011 ni memberikan kebahagiaan dalam hidup aku tu sudah mencukupi untuk aku...macam azam je jugak tu kan..lantak ar. Dan yang pentingnye sekali aku da masuk ke alam 20an di mana aku dah dewasa sekarang ye...tak mau kawan dgn budak belasan lagi hahaaa..jahat kau. mengikut perancangan sendiri aku nak kahwin time umur genap 24 tahun...hah mak aku tau sah mengamok ni..seboleh2 dia nak aku blajaaaaaa je sampai habis2..korang paham tak smpai habis2...mention kuat2 paham tak !!!!!!! dengan muka ketat + poyo
xpela aku ikotkan je...

HAPY NEW YEAR BABIESS
!!!!!

2 comments: