student diary

Friday, December 31, 2010

i'am still junior in blogging

Hokay aku tak suka nak terlalu formal dalam berblog ni..lets we go through la ye.
Aku adalah junior yang baru nak berjinak jinak dalam berblog ni. agak2 sebab ape aku interested nak buat blog sendiri?? hahaa sebabnye tiru kawan2 aku la, mane boleh jadi ni. lepas tu nak sgt jadi mcm hanis zalikha, zack zukhairi..oh tidak mungkin la ayu..perasan je lelebih.

Hah..amacam hensem tak aku..aku mke cool je kan. muke yang sgt2 suci dalam debu..(aku suke lagu tu).
kalu korang nak tau aku student uitm kampus SEGAMAT johor. kena la mention btol2 kan sebab segamat adalah syurga bagi student2 uitm. hahaa..sure kena kutuk dgn membe2 aku ni. actually, aku xminat penulisan karangan segala ni..tapi hentam jela. suke hati ar blog aku kan kan kan...dulu aku la budak paling tak suke bahase melayu..skrg da bahase malaysia kan. aku benci nak tulis karangan yang beratus2 patah prkataan yang aku kena tibai tulis..plus ayat2 gramatis adoii mmg failed gler aku. mmg time tu aku manusia paling gelabah dan menyumpah seranah cikgu2...ish ish ish nakal budak ni..babab kang !!!
wad eberla janji aku jd best student dkt sekolah kire memadai lah utk aku membuktikan pd makabah aku yang aku ni cerdik. kahkahkah...ni tektik utk mgaburi mata dorang.

xpayah nak cerita banyak2 la ayu kau bukan ada follower pon...
(=

No comments:

Post a Comment