student diary

Wednesday, July 6, 2011

saya dah active berblogging tau!!

assalamualiakum...
aku agak agak begitu lama menyepikan blog ni, even time semester break pun langsung tak post entri-entri baru aku yang sudah semestinya merapu meraban je.

tak apa lah, kawan2 aku still support blog aku dah cukup..lagipun mmg blog ni khas untuk group kiteorang tau...thanx la bella,nani,zulaikha dan si gedik peja sebab hari2 tanya "bila nak update blog ayu"..

sebenarnya macam ni, bukan malas nak update tapi sebab tak rajin nak update so takkan aku nak paksa otak aku ni untuk keluarkan ayat2 yang power untuk korang...berdarah otak aku wooo.!!!! lagipun aku terlalu banyak komitmen yang perlu disiapkan...berapa banyak drama2 korea aku tak habis lagi ni hah.kalau every drama korea tu episod 2,3 je boleh la..ni mak aih 25 episod tu..menangis mata aku mengadap laptop je.

so kesimpulannya apa kata korang tunggu jela aku update blog ye kawan2 sebab mood aku ni tak menentu. al maklum la saya bukan hanis zalikha mahupun fatin liyana dan tidak juga irine nadia marcello yang meletups tu..

facebook sangat membosankan!!!!

No comments:

Post a Comment