student diary

Friday, July 8, 2011

da best broooo!!!!

ASSALAMUALIKUM...
title wa hari ni pun dah ala2 gangster tu bro..ni semua gara2 filem yang baru wa tgk ni broo.
wa mmg sentap la lepas tengok filem ni, lu orang tau tak apa pasal??
sbb ni la fiem action melayu yang wa rasa TERBAIK WOOOO!!!
sumpah tak tipu..berbeza wa rasa dengan filem filem lain before ni macam rempit, evolusi KL drift, kongsi dan macam macam lagi.
wa dah target kaw2 fiem ni mmg pecah panggung la...even wa tak pegi pun !!!haaa...kesah ke kau??



poster filem ni pun hah kau tengok bukan main lagi tunjuk kegangsteran dorang, amboi pandang mata aku ni yang tak boleh nak kawal..sasa sasa badan mu ni abe!!! tersentap jiwa dan raga dohh..
acting dorang mmg da best brooo..wa tengok filem ni dalam keadaan statik tanpa ada pergerakan dan mulut wa terngaga tu broo..
pelakon mmg superb hebat da best broo..tiba2 wa macam nak jadi lelaki lu tau tak.
terima kasih la kepada skop production kerana telah melahirkan sebuah filem yang da best brooo...
yang penting aku dah jatuh hati dekat adi putra..ayat2 dia dalam filem ni mmg aku jadikan contoh lepas ni dan tak lupa jugak saufi jikan..kurus bukan sebarang kurus tu tapi gaduh...makkk aihhhh
terperanjat boboy tau !!!

baiklah saya ada projek dengan billa, zulaikha, peja dan nani ni..
ada masa aku post yang hebat hebat lagi ye...



p/s tiba2 rasa nak boyfriend kaki pukul pulak...


2 comments: