student diary

Thursday, March 17, 2011

hah billa baca ni !!! kau suka kan

Assalamualaikum...

Tajuk entri ni macam berunsurkan tak puas hati je kan..hah lantak aku la
khas untuk NABILAH BINTI HAMID yang suka sangat ketawakan blog aku ni kan !!

so aku akan menghidangkan segala macam gambar2 kau yang hot2 tu...hahahaa


are..






you...


 




ready...



 
ntah bila masa ada dalam phone aku gambar ni...confius !!!


 

gambar untuk aktiviti sem lepas...join aktiviti paintball
(billa posing nk maut je) *tak paham aku
tapi rumput dekat padang unit sukan tu cantik la..kan



dalam hati...'mak aih sweet gler aku'hahahaa
bengang tak!!
ketepikan billa..ketepikan billa



SUKOL
kiteorang menang..semua dapat jaringkan goal

okay sengal la korang kalau percaya
:P





dahla penat upload gambaq2 ni semua
sebenarnya banyak je lagi gambar


maaf ye korang2 sebab gambar korang masuk blog aku!!!
confirm kne kutuk dalam beberapa hari lagi nii

:P



*tak paham la aku dengan myob ni



No comments:

Post a Comment